129,90 kn

Frédéric Beigbeder











„Roman je brz, suvremen i pun duhovitih, ironijskih opservacija. Kao i Houellebeckov 'Širenje područja borbe' ovaj roman ne prezire rad kao temu, nego precizno opisuje odnose 'u poduzeću' (život u poduzeću ponavlja okrutnost škole, i to još silovitije jer vas tu nitko ne brani).“ Robert Perišić

„On doista jest licemjer – je sve znanje i iskustvo koje je stekao prodajući vam čarobne grudnjake, nemasni jogurt, mineralnu vodu, nove aute i drugu robu – sada je upotrijebio da bi vam prodao vlastitu knjigu. I to umotanu u celofan izdajnika struke, buntovnika s razlogom koji je raskrinkao šaradu reklamnih agencija, velikih korporacija, interesa tajnih vladara svijeta“. Jadranka Pintarić

„129,90kn je roman usmjeren na lažni bunt te svojim sloganima i bjegovima u 'egzotiku' nerazvijenih zemalja podsjeća na pobunjeničko-romantičarski memorandum bogato preliven licemjerjem. Ova knjiga predstavlja svojevrsnu ispovjed, kajanje jednog yuppieja u maniri flagelanta: mea culpa, mea maxima culpa. Ovakva 'pokajnička' literatura postaje sve popularnija: domišljati yuppieji se umjesto bićem šibaju frazama i citatima, a kao rješenje biraju pero umjesto mača, odnosno tableta.“ Goran Štimac

"Kroz priču o destruktivizmu glavnog lika autor usput prikazuje i okrutnost korporacija u nemilosrdnoj borbi za kupca, te apstraktnost suludih, ali stvarnih razmjera do kojih se marketing proširio te uvukao u naše živote." Iva Paska, StudentNet. Pročitaj kritiku!

„Pisac je koji ruši predrasude o popularnoj kulturi i postmodernizmu. Njegove su teme: nemogućnpost pobune, zatočenost u novom determinizmu svijeta reklame, potrošačkog društva i globalizacije, njegova su pitanja ubojita i bez odgovora, o kraju ljubavi, iskrenosti i prirode govori s očajanjem i humorom te dokazuje da roman koji pretjerano lako koristi klišeje ipak može biti čaroban, istodobno zabavan i turoban. Premda posve opsjednut osnovnom idejom, tezom svoje knjige o besmislenosti i jalovosti reklamnog imaginarija, o ispražnjenosti i nemogućnosti ljubavi i prijateljstva u sadašnjem (bolesnom) društvenom trenutku, o nemogućnpsti bijega ili pobune, Beigbeder priču pripovjeda virtuozno, spretno, s mjerom, duhovitošću i emocionalno.“ Gordana Crnković, Zarez 2003.

"Frederic Beigbeder, francuski pisac koji je postao poznat kada se s knjigom 129,90 kn odlučio obračunati sa svijetom marketinških agencija kojem je pripadao kao tvorac reklama, govori o novoj knjizi koja će u ožujku izaći u Hrvatskoj, razlozima zbog kojih piše, iskustvima s drogom te otkriva što je fikcija, a što su činjenice u '129,90 kn'" Intervju: Francuski komunisti čitaju me kao Karla Marxa, Nacional, 2003.