129,90 kn

Frédéric Beigbeder











„Roman je brz, suvremen i pun duhovitih, ironijskih opservacija. Kao i Houellebeckov 'Širenje podru?ja borbe' ovaj roman ne prezire rad kao temu, nego precizno opisuje odnose 'u poduze?u' (život u poduze?u ponavlja okrutnost škole, i to još silovitije jer vas tu nitko ne brani).“ Robert Periši?

„On doista jest licemjer – je sve znanje i iskustvo koje je stekao prodaju?i vam ?arobne grudnjake, nemasni jogurt, mineralnu vodu, nove aute i drugu robu – sada je upotrijebio da bi vam prodao vlastitu knjigu. I to umotanu u celofan izdajnika struke, buntovnika s razlogom koji je raskrinkao šaradu reklamnih agencija, velikih korporacija, interesa tajnih vladara svijeta“. Jadranka Pintari?

„129,90kn je roman usmjeren na lažni bunt te svojim sloganima i bjegovima u 'egzotiku' nerazvijenih zemalja podsje?a na pobunjeni?ko-romanti?arski memorandum bogato preliven licemjerjem. Ova knjiga predstavlja svojevrsnu ispovjed, kajanje jednog yuppieja u maniri flagelanta: mea culpa, mea maxima culpa. Ovakva 'pokajni?ka' literatura postaje sve popularnija: domišljati yuppieji se umjesto bi?em šibaju frazama i citatima, a kao rješenje biraju pero umjesto ma?a, odnosno tableta.“ Goran Štimac

"Kroz pri?u o destruktivizmu glavnog lika autor usput prikazuje i okrutnost korporacija u nemilosrdnoj borbi za kupca, te apstraktnost suludih, ali stvarnih razmjera do kojih se marketing proširio te uvukao u naše živote." Iva Paska, StudentNet. Pro?itaj kritiku!

„Pisac je koji ruši predrasude o popularnoj kulturi i postmodernizmu. Njegove su teme: nemogu?npost pobune, zato?enost u novom determinizmu svijeta reklame, potroša?kog društva i globalizacije, njegova su pitanja ubojita i bez odgovora, o kraju ljubavi, iskrenosti i prirode govori s o?ajanjem i humorom te dokazuje da roman koji pretjerano lako koristi klišeje ipak može biti ?aroban, istodobno zabavan i turoban. Premda posve opsjednut osnovnom idejom, tezom svoje knjige o besmislenosti i jalovosti reklamnog imaginarija, o ispražnjenosti i nemogu?nosti ljubavi i prijateljstva u sadašnjem (bolesnom) društvenom trenutku, o nemogu?npsti bijega ili pobune, Beigbeder pri?u pripovjeda virtuozno, spretno, s mjerom, duhovitoš?u i emocionalno.“ Gordana Crnkovi?, Zarez 2003.

"Frederic Beigbeder, francuski pisac koji je postao poznat kada se s knjigom 129,90 kn odlu?io obra?unati sa svijetom marketinških agencija kojem je pripadao kao tvorac reklama, govori o novoj knjizi koja ?e u ožujku iza?i u Hrvatskoj, razlozima zbog kojih piše, iskustvima s drogom te otkriva što je fikcija, a što su ?injenice u '129,90 kn'" Intervju: Francuski komunisti ?itaju me kao Karla Marxa, Nacional, 2003.